سبزنامه

با ما همیشه بروز باشید

سبزنامه

با ما همیشه بروز باشید

بایگانی
نویسندگان

من که در تنگ برای تو تماشا دارم

                                                                                      به رویی بنویسم غم دریا دارم


دل پر از شوق رهایی است ، ولی ممکن نیست

                                                                                      به زبان آورم آن را که تمنا دارم


چیستم ؟!خاطره ی زخم فراموش شده

                                                                                     لب اگر باز کنم با تو سخن ها دارم


با دلت حسرت هم صحبتی هست ، ولی

                                                                               سنگ را با چه سخنی به سخن وا دارم

چیزی از عمر باقی نمانده ست ، ولی میخواهم

                                                                                    خانه ای که فرو ریخته بر پا دارم 


شاعر : فاضل نظری 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">