سبزنامه

با ما همیشه بروز باشید

سبزنامه

با ما همیشه بروز باشید

بایگانی
نویسندگان

به نام خالق پاک


یک گاری چی تو محلمون بود که نفت می برد و به اسم عمو نفتی معروف بود . یک روز منو دید و گفت :

سلام اقا ؛ شما هم خونتون رو گازکشی کردید ؟ گفتم بله ؛ چطور مگه ؟ گفت فهمیدم چون سلام هات تغییر کرده. تعجب کردم و گفتم: یعنی چه ؟

.                                                  گرفت قبل اینکه خونت گازکشی شه ، خوب منو تحویل می گرفتی ؛ حالم را می پرسیدی، همه ی اهل محل هم همین طور. هرکس خونش گازکشی می شه دیگر سلام و احوالپرسیش هم تغییر می کنه .

 فهمیدم سی سال، سلامم بوی نفت می داد . سی سال اونو با خوشرویی  تحویل گرفتم ؛ خیال می کردم خیلی با اخلاقم  ولی حالا که خونه رو  گازکشی کردم ناخودآگاه فکر کردم نیازی به او نیست و نحوه برخوردم فرق کرده .

برای خواندن داستان های بیشتر اینجا کلیک کنید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">