سبزنامه

با ما همیشه بروز باشید

سبزنامه

با ما همیشه بروز باشید

بایگانی
نویسندگان


میگن بالاخره هر خوشگلی یه نقصی داره دیگه…
منم خوشگلم







 ولی نمیدونم چرا نقص من تو قیافمه

***



ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺗﻮ لاین ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﯾﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﮐﻮﭼﯿﮏ ﺭﻭ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ کنم ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﮕﻮ عزیزم بخاطر عشقمون ﻣﯽ ﺑﺨﺸمت..😍
.
.
.
.
.
.

.
.
ﮔﻔﺖ : خیرﺍﻟﻠﻪ ﻫﺴﺘﻢ41 ساله
سلام خیرالله هرجاهستی خیرنبینی...



***
پیکی رو پله هایِ ترقی من













 صابون مالیده
هی لیز میخورم میرم سر جای قبلی

مطمئنم....



***
واقعا دوراهی بزرگیه














تو مهمونی یه دونه لیوان داشته باشی،

بعد ازت بپرسن دوغ یا نوشابه!



***
طرف برادرشو نصیحت میکرده میگه :وقتی ازدواج کردی اقتدار داشته باش ، مثل من !
دیشب به زنم گفتم باید ساعت یازده آب گرم باشه ، اونم سریع آبو گرم کرد !

داداشش گفت ساعت یازده آب گرم میخواستی چیکار ؟
 

گفت : آخه پوستم حساسه نمیتونم با آب سرد ظرف بشورم



***




زن به شوهرش میگه : تو چرا از سرکار میای منو سوپرایز نمیکنی؟



شوهر فردا که ازسر کار اومد گفت: عزیزم چشماتو ببند یه سوپرایز برات دارم 


زنه چشماشو بست و وقتی باز کرد...




 



دید شوهره مامانشو با خودش آورده! 




***
قاﻧﻮﻥ ﭘﺎﯾﺴﺘﮕﯽ ﻋﺸﻖ در ﺍﯾﺮﺍﻥ:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻋﺸﻖ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ نمی‌رﻭﺩ.
ﺑﻠﮑﻪ ﺍﺯ ﻣﺎﺷﯿﻨﯽ ﺑﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﻣﯽﺷﻮﺩ!




***
چرا ما باید تخم بلدرچین استفاده کنیم مگه تخم بلدرایرانی چه مشکلی داره؟تا کجا وابستگی؟








 
حمایت از تولیدات ایرانی چی میشه پس




***
دو ساعته میخام بخوابم لا مصب هرچی بالشتو دمپاییو  پرت می کنم به کلید برق نمی خوره که خاموش بشه
واسم فقط همین گوشی مونده این آخرین سلاحمه .....







برام دعا کنید اگر این یکی هم به هدف نخوره باید بلند بشم




***
ﻗﺪﻳﻤﺎ ﻣﻴﮕﻔﺘﻦ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﮔﻪ ﺑﺘﻮﻧﻪ ﭘﻮﺳﺖ ﭘﺮﺗﻘﺎﻟﻮ ﺳﺎﻟﻢ ﺩﺭ ﺑﻴﺎﺭﻩ
ﻭﺍﺳﺶ ﺷﻮﻫﺮ ﭘﻴﺪﺍ ﻣﻴﺸﻪ!

ﺩﺧﺘﺮﺍﯼ ﻋﺰﯾﺰ...





 ﺍﻻﻥ ﻫﻤﻴﻦ ﺣﺮﮐﺘﻮ ﺑﺎ ﻧﺎﺭﮔﻴﻠﻢ ﮐﻨﻴﻦ ﺩﻳﮕﻪ ﻓﺎﻳﺪﻩ ﻧﺪﺍﺭﻩ!



نیست ک نیست....تموم شد...


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">